loader

Στον επιχειρηματικό κόσμο οι εξελίξεις προχωρούν ραγδαία. Καθημερινά υπάρχουν πάρα πολλές αλλαγές σε σημαντικά θεμελιώδη πράγματα της ζωής μας. Συνέχεια εμφανίζονται νέοι,σύγχρονοι και αποτελεσματικοί τρόποι για την αύξηση του αγοραστικού κοινού και της διαφοροποίησης από την υπόλοιπη αγορά. Στο marketing και στον κόσμο των επιχειρήσεων μπορούν να αλλάξουν όλα αυτά αλλά ο σκοπός παραμένει πάντα ίδιος. Οι πωλήσεις.

Ποιός είναι όμως ο σωστός τρόπος να φτάσετε στην πώληση; Σίγουρα το προϊόν ή η υπηρεσία που διατίθεται στην αγορά από εσάς παίζει μεγάλο ρόλο όμως δεν είναι το μοναδικό κομμάτι του παζλ. Ένα μεγάλο μέρος αυτού έχει να κάνει με τον πελάτη. Η έρευνα αναφορικά με το αγοραστικό κοινό της εταιρείας σας έχει να κάνει με την τμηματοποίηση των πελατών σε κατηγορίες. Μερικοί πελάτες μπορεί να αγοράσουν από εσάς μόνο μία φορά και να μην επιστρέψουν ποτέ, αλλά άλλοι μπορεί να είναι πιστοί πελάτες που χρειάζονται απλώς μια μικρή υπενθύμιση για να υποβάλουν την επόμενη παραγγελία τους. Αυτη η υπενθύμιση προκύπτει μέσω έρευνας και αλληλεπίδρασης με τον πελάτη μέσω Social Media, Email Marketing, προωθητικών ενεργειών κ.α. Παρακολουθώντας τα μοτίβα αγορών των πελατών σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί τους την κατάλληλη στιγμή και να τους ενθαρρύνετε να αγοράσουν ξανά από εσάς.

Πάμε όμως να αναλύσουμε τα μοτίβα αγορών που υπάρχουν αναφορικά με τους πελάτες σας:

1. Παρακολουθήστε το ιστορικό αγορών των πελατών σας

Όπως ο καθένας μας γνωρίζει, οι πιστοί και συνεχόμενοι πελάτες είναι κάτι παραπάνω από αναγκαίοι για την επιβίωση μιας επιχείρησης. Όχι μόνο για τα χρήματα που δίνουν στην εταιρεία αλλά και ότι δεν χρειάζεται την ίδια προσπάθεια για να διατηρηθούν μέσω του μάρκετινγκ και της διαφήμισης. Γι’ αυτό είναι τόσο σημαντικό να γνωρίζετε το ιστορικό του πελάτη σας. Έχοντας γνώση το τι έχουν αγοράσει από εσάς στο παρελθόν, μπορείτε με μεγαλύτερη ευκολία να τους στοχεύσετε για μελλοντικές προσφορές και προωθήσεις. Μπορείτε να λάβετε αποφάσεις σχετικά με τα προϊόντα που θα φέρετε στην επιχείρηση σας βάση του ιστορικό αγορών των μακροχρόνιων πελατών σας. Εν κατακλείδι, το να γνωρίζετε το ιστορικό αγορών των πελατών σας είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο για μια επιτυχημένη επιχείρηση.

2. Προτείνετε παρόμοια προϊόντα ή υπηρεσίες μέσω Data Analysis

Εξάλλου,μέσα από μελέτες, είναι γνωστό ότι οι περισσότεροι καταναλωτές είναι πιο πιθανό να πραγματοποιήσουν μια αγορά από μια εταιρεία που έχει υψηλό αριθμό πιστών καταναλωτών. Άρα βάση σε αυτό κάθε επιχείρηση πρέπει να προτείνει παρόμοια προϊόντα ή υπηρεσίες κάνοντας χρήση των customer data. Κατανοώντας τις αγορές που έχουν γίνει στο παρελθόν από τους πελάτες,η εκάστοτε επιχείρηση μπορεί να κάνει πιο στοχευμένες εικασίες για κάθε μελλοντική αγορά που θελουν να πραγματοποιήσουν οι πελάτες της. Ως αποτέλεσμα, δημιουργείται μια καλύτερη και αποτελεσματικότερη εμπειρία αγορών για τους πελάτες. Έτσι, οι επιχειρήσεις που κάνουν χρήση των data είναι πιθανό να δουν αύξηση των επιπέδων ικανοποίησης και των πωλήσεων.

3. Αυξήστε την αφοσίωση των πελατών παρέχοντας κίνητρα για επαναλαμβανόμενες αγορές

Συνήθως το πιό δύσκολο είναι να προσελκύσετε νέους πελάτες για την επιχείρηση σας. Ωστόσο, ένα σημαντικό στοιχείο είναι ότι για να κερδίσεις έναν καινούργιο πελάτη ίσως να κοστίσει έως και 5 φορές παραπάνω από το να διατηρήσεις έναν πιστό πελάτη. Εξίσου και είναι αναμενόμενο να ασχοληθούμε με την αύξηση του loyalty για το υπάρχον αγοραστικό κοινό. Μια συνηθισμένη τακτική για αυτό είναι να δίνεις κίνητρα για μελλοντικές και συχνές αγορές. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με εκπτώσεις,κουπόνια ή με ένα σύστημα πόντων επιβράβευσης που μπορούν να εξαργυρωθούν σε επόμενες αγορές. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η εκάστοτε εταιρεία να δημιουργεί μια επαναλαμβανόμενη και συνεχή σχέση με τον πελατη και έτσι να αυξάνει συνεχώς τα κέρδη της.

Τέλος, το να καταφέρετε να προσδιορίσετε τις επαναλαμβανόμενες αγορές των πελατών της επιχείρησης σας θα σας βοηθήσει στον μέγιστο βαθμό για να δημιουργήσετε σταθερούς και πιστούς πελάτες αλλά και να εκπληρώσετε τον ρεαλιστικό στόχο της εταιρείας σας, να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.

Ζητήστε μας να σας φτιάξουμε λογαριασμό Free trial για το Keap ώστε να έχετε προνομιακή τιμή όταν το αγοράσετε. Εναλλακτικά,ζητήστε μας μια παρουσίαση-demo του Keap.