loader

Καθώς η επιχείρησή σας αρχίζει να απογειώνεται, η παρακολούθηση πολλών πελατών μπορεί να γίνει δύσκολη και τα πράγματα αρχίζουν να ξεφεύγουν από τον έλεγχο σας. Αυτό οδηγεί σε χαμένες ευκαιρίες στις πωλήσεις και λιγότερο επαγγελματική εμφάνιση της εταιρείας στην αγορά.

  Σας ακούγεται κάτι από όλα αυτά οικείο;

  • Έχετε δυνητικούς πελάτες που έρχονται στην επιχείρηση σας αλλά χάνονται οι ευκαιρίες για αγορές επειδή μπορεί να είναι δύσκολο να παρακολουθήσετε τις προτιμήσεις πολλών δυνητικών πελατών ταυτόχρονα.
  • Προχωράτε σε μια πώληση, αλλά στη συνέχεια η παράδοση στην πελάτη δεν είναι πάντα εύκολη διαδικασία, με αποτέλεσμα η εταιρεία σας να φαίνεται αντιεπαγγελματική.
  • Μόλις οι πελάτες σας ολοκληρώσουν τη συνεργασία τους μαζί σας, δεν θα έχουν πάντα νέα σας. Φοβάστε ότι μπορεί να χάσετε επικοινωνία και τις μελλοντικές δουλειές/ αγορές μαζί τους.

 

Αυτά είναι κοινά προβλήματα  για τις αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις , για συμβούλους, εταιρείες παροχής υπηρεσιών, είναι απαραίτητη η αυτοματοποίηση του pipeline πωλήσεων, ώστε να γίνεται σωστά η παρακολούθηση των ευκαιριών απο δυνητικούς πελάτες.

Για να είμαστε ειλικρινείς, η αυτοματοποίηση πωλήσεων δεν χρειάζεται να γίνει ρομποτική. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την αυτοματοποίηση για να στείλετε άκρως εξατομικευμένες επικοινωνίες και να προτρέψετε την ομάδα σας να αναλάβει ατομική δράση με υποψήφιους αλλά και υπάρχοντες πελάτες. Έτσι οι πελάτες καταλαβαίνουν οτι ενδιαφέρεστε πραγματικά για αυτούς.

Ας δούμε πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε προς όφελος σας μια διαδικασία πωλήσεων (pipeline), σε συνδυασμό με ένα CRM και έναν αυτοματισμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κειμένου, για να προσφέρετε στους υποψήφιους αλλά και υπάρχοντες πελάτες μια καλύτερη εμπειρία, εξοικονομώντας ,κάθε εβδομάδα, ώρες εργασίας για την ομάδα σας .

  Τι είναι ένα αυτοματοποιημένο Pipeline πωλήσεων;

Ο αυτοματισμός pipeline πωλήσεων σάς βοηθά να μετατρέπετε δυνητικούς πελάτες σε υποψήφιους και τελικά σε πιστούς πελάτες με μεγαλύτερη συνέπεια,αυτοματοποιώντας μια διαδρομή από τον υπάρχον πελάτη στον υποψήφιο πελάτη και από εκεί στον πελάτη που πληρώνει. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε διαδικασίες που βοηθούν στην ενσωμάτωση του πελάτη, την εκπλήρωση και τη δημιουργία επαναλαμβανόμενων πωλήσεων, αλλά προς το παρόν θα επικεντρωθούμε στα εξής:

  • Αύξηση των μετατροπών από δυνητικό πελάτη σε υποψήφιο πελάτη
  • Αύξηση του αριθμού των νέων πελατών

 

  Πώς λειτουργεί ένα pipeline;

Σκεφτείτε το pipeline σας ως μια οπτική αναπαράσταση όλων των ευκαιριών για πωλήσεις που ταυτόχρονα θα δείχνει και σε ποιο στάδιο διαδικασίας πώλησης (pipeline) βρίσκονται οι σχετικές ευκαιρίες πώλησης σας ανά πάσα στιγμή. Θα μπορείτε να εγκαταλείψετε άλλες μη αυτόματες διαδικασίες παρακολούθησης, όπως λίστες ελέγχου και υπολογιστικά φύλλα, επειδή όλα θα παρακολουθούνται ,και θα αναφέρονται εύκολα, στο ψηφιακό σύστημα.

Οι μεμονωμένες ευκαιρίες πώλησεις μπορούν να μετακινηθούν μέσω του pipeline πωλήσεων, σε επόμενα στάδια ενεργοποιώντας αυτοματισμούς που δημιουργούν tasks για την ομάδα σας ή στέλνουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και μηνύματα κειμένου στους πελάτες.

Αυτό μειώνει την πιθανότητα να χάσετε ευκαιρίες πώλησεις και σας επιτρέπει επίσης να προβλέπετε και να προβάλετε τις πιθανές πωλήσεις για την επόμενη εβδομάδα, μήνα ή τρίμηνο.

  Πώς να ρυθμίσετε τον αυτοματισμούς για το Pipeline των πωλήσεών σας

Ο αυτοματισμός του pipeline θα προσαρμοστεί στην επιχείρησή σας, ανάλογα με τη μοναδική διαδικασία των πωλήσεών σας. Θα χρειαστεί να:

  • Προσδιορίστε τα στάδια του pipeline σας – Προσδιορίστε τα βήματα στα οποία κινείται ένας υποψήφιος πελάτης στη διαδικασία πωλήσεων. Οι πιο συνηθισμένες είναι οι νέοι υποψήφιοι πελάτες, οι προσφορές, οι διαπραγματεύσεις, οι κερδισμένοι και οι χαμένοι. Προσαρμόστε τα στάδια στην επιχείρησή σας με βάση όλα τα στάδια που χρειάζεστε, προκειμένου να έχετε μια πλήρη εικόνα για το πού βρίσκονται οι προσφορές σας στη διαδικασία πωλήσεων ανά πάσα στιγμή. Σκεφτείτε ποια ενέργεια θα πυροδοτήσει την δράση για μετάβαση σε κάθε στάδιο.
  • Δημιουργήστε τη διοχέτευση (funnel) – Τώρα που έχετε χαρτογραφήσει τα στάδια του pipeline σας, δημιουργήστε τα στο λογισμικό αυτοματοποίησης πωλήσεων και marketing. Η λειτουργία Pipeline του Keap σάς επιτρέπει να ρυθμίσετε ένα pipeline τύπου kanban που είναι οπτικός και φιλικός προς το χρήστη.
  • Ρυθμίστε τους αυτοματισμούς σας  – Ρυθμίστε αυτοματισμούς που θα ενεργοποιούνται όταν μεταφέρετε μια συμφωνία εντός ή εκτός των σταδίων πωλήσεών σας. Μπορείτε να έχετε αυτοματισμούς που προσθέτουν ή αφαιρούν ετικέτες, δημιουργούν και αναθέτουν εργασίες για εσάς ή άλλα μέλη της ομάδας σας, στέλνουν email ή μηνύματα κειμένου στις επαφές σας ή στέλνουν ειδοποιήσεις για την πρόοδο της συμφωνίας σε εσωτερικά ενδιαφερόμενα μέρη.
  • Ρύθμιση αναφοράς – Στη συνέχεια, δημιουργήστε αναφορές που δείχνουν τις πληροφορίες που πρέπει να γνωρίζετε σχετικά με την απόδοση των πωλήσεων, τα σημεία που μπορεί να κολλήσουν οι συμφωνίες, την πρόβλεψη πωλήσεων κ.λπ.

 

  Πώς να εκτελέσετε την αυτοματοποίηση του pipeline πωλήσεων

Μόλις ρυθμιστεί το pipeline, είναι σημαντικό να το διαχειρίζεστε σε καθημερινή βάση. Παρόλο που οι αυτοματισμοί θα κάνουν πολλή δουλειά για εσάς, εξακολουθεί να είναι σημαντικό για έναν άνθρωπο να υποκινεί συμφωνίες σε ορισμένα σημεία, έτσι ώστε να ενεργοποιούνται οι αυτοματισμοί για να λειτουργήσουν. Αυτό μπορεί να είναι τόσο απλό όσο η μεταφορά μιας συμφωνίας από το ένα στάδιο στο άλλο (drag & drop)  μετά από μια συνομιλία με έναν πελάτη.

Το πόσα πρέπει να κάνετε θα εξαρτηθεί από το πώς έχετε ρυθμίσει τα πράγματα και πόσους αυτοματισμούς έχετε. Εάν είστε νέοι στην αυτοματοποίηση, μπορείτε να ξεκινήσετε με μερικές αυτοματοποιημένες διαδικασίες και στη συνέχεια να δημιουργήσετε νέες καθώς αποκτάτε μεγαλύτερη εμπειρία στο σύστημα.

Εάν κάνετε μια εργασία ξανά και ξανά, αυτό θα σας κάνει να αναρωτηθείτε: Πώς μπορώ να το αυτοματοποιήσω; Χαρτογραφήστε τα logistics και, στη συνέχεια, προσθέστε έναν άλλο αυτοματισμό για να το λύσετε.

Τώρα, αντί εσείς και η ομάδα σας να ξοδεύετε μέρες γράφοντας τα ίδια email και μηνύματα κειμένου ξανά και ξανά, μπορείτε να αφήσετε το σύστημα να το χειριστεί, ενώ μετακινείτε την προσοχή σας στην ευρύτερη εικόνα της διαχείρισης των ευκαιριών πωλήσεων.

  Περισσότεροι τρόποι χρήσης αυτοματοποιημένων αγωγών πωλήσεων

Με λογισμικό όπως το Keap , μπορείτε να έχετε πολλαπλα Pipelines πωλήσεων για διάφορους σκοπούς όπως:

  • Διαφορετικές διαδικασίες πωλήσεων για συγκεκριμένους πωλητές ή τύπους υπηρεσιών
  • Διαδικασία καλωσορίσματος πελάτη
  • Αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών
  • Follow up,newsletter, upsales,crossales

 

Σκεφτείτε να δημιουργήσετε ένα Pipeline για οποιαδήποτε επιχειρηματική διαδικασία που πρέπει να διαχειριστείτε, έτσι ώστε τίποτα να μην ξεφεύγει.

Αυτό θα εξασφαλίσει ότι θα φαίνεστε επαγγελματίες σε όλους όσους αλληλεπιδρούν με την εταιρεία σας.

  Η καλύτερη τεχνολογία για την αυτοματοποίηση Pipeline πωλήσεων

Αν και υπάρχουν διαθέσιμες αυτόνομες τεχνολογίες Pipeline πωλήσεων, οι περισσότερες μικρές επιχειρήσεις προτιμούν να χρησιμοποιούν λύσεις all-in-one όπως το Keap που συνδυάζουν την τεχνολογία Pipeline πωλήσεων με:

  • Ένα CRM για τη διαχείριση όλων των επαφών σας
  • Email και γραπτά μηνύματα για τη διαχείριση όλων των επικοινωνιών σας
  • Ρύθμιση ραντεβού για την αυτοματοποίηση της κράτησης
  • Ιστοσελίδες προορισμού-landing pages
  • Φόρμες
  • Πληρωμές

 

Η χρήση μιας μη αυτόματης διαδικασίας για να παρακολουθείτε τους υποψήφιους πελάτες σας μπορεί να είναι μια ταλαιπωρία στη διατήρηση. Στην πραγματικότητα, εάν δεν αυτοματοποιείτε το Pipeline των πωλήσεών σας, τότε υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μην εντοπίσετε ποιοτικούς πελάτες και να χάσετε ευκαιρίες πωλήσεων. Η χρήση του εργαλείου Pipeline πωλήσεων μαζί με τα άλλα στοιχεία του συστήματος αυτοματισμού πωλήσεων και marketing all-in-one του Keap μπορεί να αλλάξει το παιχνίδι για την επιχείρησή σας.

Ζητήστε μας να σας φτιάξουμε λογαριασμό Free trial για το Keap ώστε να έχετε προνομιακή τιμή όταν το αγοράσετε. Εναλλακτικά,ζητήστε μας μια παρουσίαση-demo του Keap