loader

Οι Lead magnets είναι αποδεδειγμένα ιδιαίτερα αποτελεσματικοί, αλλά η τοποθέτηση ενός μπορεί να κρύβει δυσκολίες. Παραδείγματα Lead Magnets θα μπορούσαν να είναι download μιας χρήσιμης ανάλυσης για τον κλάδο τους, ένα eBook κ.λ.π.  Θα το αναλύσουμε, βήμα προς βήμα, ώστε να μπορείτε να θέσετε σε λειτουργία τη σελίδα προορισμού του lead magnet και τον αυτοματισμό παρακολούθησης νωρίτερα από ό,τι νομίζατε.

  Τι είναι ο Lead magnet και γιατί τον χρειάζεστε;

Ο Lead magnet είναι ένα κομμάτι δωρεάν περιεχομένου που παρέχει πολύτιμες πληροφορίες στο κοινό-στόχο σας σε αντάλλαγμα για τα στοιχεία επικοινωνίας του. Μπορεί να έχει τη μορφή ενός eBook, μιας λίστας ελέγχου, ενός οδηγού με συμβουλές για αρχάριους, μιας λευκής βίβλου ή οποιουδήποτε δημιουργικού πόρου μπορείτε να φανταστείτε. Πήρε το όνομά του από το γεγονός ότι έχει σχεδιαστεί για να προσελκύει δυνητικούς πελάτες στη διοχέτευση πωλήσεών σας.

Η κοινή χρήση δωρεάν περιεχομένου σε αντάλλαγμα για τα στοιχεία επικοινωνίας ενός δυνητικού πελάτη σάς παρέχει την άδεια να του στέλνετε πρόσθετες επικοινωνίες, γεγονός που σας δίνει την ευκαιρία να συνεχίσετε να χτίζετε μια σχέση μαζί τους και να τους ακολουθείτε μέσω της διαδικασίας πωλήσεών σας.

Δυστυχώς, πολλές πολυάσχολες μικρές επιχειρήσεις, ιδιαίτερα οι επιχειρήσεις που βασίζονται σε υπηρεσίες,δημιουργούν έναν lead magnet, αλλά δεν εφαρμόζουν την παρακολούθηση που απαιτείται για να μετατρέψουν αυτούς τους δυνητικούς πελάτες σε πελάτες.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η δημιουργία μιας αυτοματοποιημένης καμπάνιας lead magnet είναι απαραίτητη για την επιτυχία και μπορεί να σας βοηθήσει: 

  • Να αυξήσετε τον αριθμό εγγεγραμμένων σε ενημερωτικές λίστες
  • Να αυξήσετε τις λήψεις Lead magnet
  • Να αυξήσετε τον αριθμό των online ραντεβού
  • Να μειώσετε τον χρόνο παρακολούθησης καθώς θα γνωρίζετε τις προτιμήσεις των δυνητικών πελατών σε ότι αφορά τις υπηρεσίες σας

 

Πώς λειτουργεί μια αυτοματοποιημένη καμπάνια Lead magnet

Μια αυτοματοποιημένη καμπάνια lead magnet είναι όταν αυτοματοποιείτε ολόκληρη τη διαδικασία, απο την παράδοση του lead magnet(download αρχείου) και τις επόμενες αποστολές μηνυμάτων ανάλογα με το αντικείμενο που αφορά το lead magnet ώστε να μην χρειάζεται να το κάνετε χειροκίνητα. Ο αυτοματισμός διασφαλίζει ότι η διαδικασία πραγματοποιείται με συνέπεια κάθε φορά, ώστε να μπορείτε να είστε σίγουροι ότι κάθε υποψήφιος πελάτης λαμβάνει τις σωστές πληροφορίες τη σωστή στιγμή.

Οι αυτοματοποιημένες καμπάνιες με lead magnet πελατών είναι ιδιαίτερα σημαντικές για τις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών, επειδή απλώς δεν υπάρχει αρκετός χρόνος για να παρακολουθήσετε τα πάντα.

Η παρακολούθηση είναι κουραστική, χρονοβόρα και μπορεί συχνά να αναρωτιέστε αν είναι ενοχλητική προς τους ανθρώπους. Αλλά η επανειλημμένη παρακολούθηση πολύτιμων πόρων και συναρπαστικών προσφορών είναι ένας αποδεδειγμένος τρόπος για να εκπαιδεύσετε τους δυνητικούς πελάτες σας και να ενισχύσετε τις πωλήσεις.

Δείτε πώς μπορείτε να δημιουργήσετε και να αυτοματοποιήσετε μια καμπάνια nurture lead magnet, από τη σελίδα προορισμού έως τα επόμενα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ώστε να μπορείτε να μετατρέψετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες σε πιστούς πελάτες και να αναπτύξετε την επιχείρησή σας.

  Προσαρμογή της στρατηγικής Lead magnet

Αρχικά, σκεφτείτε την εμπειρία που θέλετε να έχουν οι υποψήφιοι πελάτες σας. Με άλλα λόγια, το ταξίδι του πελάτη σας μέσα στις διαδικασίες σας για την μετατροπή τους σε πιστούς πελάτες.

Κάντε στον εαυτό σας ερωτήσεις όπως:

  • Ποια είναι η πιο επείγουσα ανάγκη για την οποία θέλουν βοήθεια;
  • Πόσο χρόνο έχουν για να διαβάσουν/χρησιμοποιήσουν το δωρεάν περιεχόμενο;
  • Πώς μπορώ να τους διδάξω αρκετά ώστε να τους κάνω να θέλουν περισσότερα;
  • Τι θέλω να κάνουν μετά; Προγραμματίστε μια κλήση; Αγοράστε ένα προϊόν entry level;
  • Πώς θα τους κρατήσω αφοσιωμένους αν δεν ενεργήσουν αμέσως;

Με τις απαντήσεις σε αυτές τις ερωτήσεις, μπορείτε να καταλάβετε:

  • Ποιο θα είναι το περιεχόμενο του lead magnet
  • Ποιο περιεχόμενο στη σελίδα προορισμού lead magnet θα τους δελεάσει να το κατεβάσουν
  • Σε ποια παρότρυνση για δράση θα εστιάσετε το επόμενο μήνυμά σας
  • Ποιο θα είναι το δευτερεύον σας κάλεσμα για δράση
  • Πόσα email και μηνύματα κειμένου θα χρειαστούν
  • Τι επιπλέον πληροφορία θα πρέπει να τους στείλετε σε επόμενη επικοινωνία

  Περιεχόμενο για την αυτοματοποιημένη καμπάνια δυνητικού μαγνήτη

Στη συνέχεια, θα δημιουργήσετε το περιεχόμενό σας. Θα χρειαστεί να ετοιμάσετε:

  • Έναν lead magnet που δίνει σε νέους δυνητικούς πελάτες πολύτιμες πληροφορίες και σας τοποθετεί ως ειδικό στον τομέα σας για παραδείγμα τα Lead Magnets θα μπορούσαν να είναι download μιας χρήσιμης ανάλυσης , ένα eBook κ.λ.π. 
  • Μια σελίδα προορισμού για τον lead magnet όπου καταγράφετε τα στοιχεία επικοινωνίας του δυνητικού πελάτη
  • Μια σελίδα ευχαριστιών όπου μπορούν να κατεβάσουν τον lead magnet
  • Μια σειρά από μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα τους ενθαρρύνουν να κάνουν το επόμενο βήμα στη διαδικασία πωλήσεών σας

Για επιχειρήσεις που βασίζονται σε υπηρεσίες, συνιστούμε μια ακολουθία μηνυμάτων που ενθαρρύνουν τους δυνητικούς πελάτες να προγραμματίσουν μια δωρεάν διαβούλευση μαζί σας. Αυτό σας δίνει την ευκαιρία να τους εντυπωσιάσετε κατά τη διάρκεια μιας ζωντανής αλληλεπίδρασης και να συγκεντρώσετε τις πληροφορίες που χρειάζεστε για να δώσετε μια προσφορά ή να πουλήσετε το πακέτο που τους ταιριάζει.

Εάν ο δυνητικός πελάτης δεν προγραμματίσει ένα ραντεβού, μπορείτε να προσφέρετε ένα ενημερωτικό προϊόν ή υπηρεσία σε χαμηλή τιμή στο τέλος του μηνύματος σας ως έναν τρόπο για να γνωρίσουν καλύτερα τη δουλειά σας πριν δεσμευτούν σε ένα ραντεβού.

  Lead magnet: Διατηρήστε το απλό

Ένας lead magnet πρέπει να είναι πολύτιμος.Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα να είναι φορτωμένος με πολλές πληροφορίες. Οι περισσότεροι άνθρωποι είναι απασχολημένοι και πρέπει να πάρουν αυτό που θέλουν γρήγορα.  Και εσείς είστε επίσης απασχολημένοι και πρέπει να δημιουργήσετε το lead magnet σας όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Επομένως, ένας lead magnet θα πρέπει:

  • Να επικεντρώνεται στην επίλυση μόνο ενός προβλήματος
  • Το πρόβλημα αυτό είναι γνωστό και αφορά το κοινό στο οποίο απευθύνεστε 
  • Και το σχετικό κοινό αναζητεί επειγόντως λύση για το πρόβλημα αυτών
  • Οι πληροφορίες που θα παρέχετε θα πρέπει να είναι πλήρεις με μια απλή ανταλλαγή πληροφοριών (όχι προσωπική αλληλεπίδραση)
  •  Να τους δείχνετε πόσο περισσότερο μπορείτε να τους βοηθήσετε αν κάνουν το επόμενο βήμα μαζί σας.

Ένας lead magnet δεν είναι το μέσο για να εκπαιδεύσετε διεξοδικά τους πιθανούς πελάτες σχετικά με το θέμα σας. Μείνετε με τα βασικά προς το παρόν, δηλώνοντας ότι μπορείτε να μοιραστείτε περισσότερη εμπειρία σε μελλοντικές επικοινωνίες.

  Σελίδα προορισμού lead magnet και σελίδα ευχαριστιών

Στη συνέχεια, θα χρειαστεί να δημιουργήσετε δύο ιστοσελίδες:

Σελίδα προορισμού lead magnet (landing page)– Αυτή είναι η σελίδα προορισμού που προωθεί τον  lead magnet, όπου θα συλλέξετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της επαφής. Αντιμετωπίστε το σαν μια σελίδα πωλήσεων όπου το «προϊόν» που θέλετε να «αγοράσουν» (με τα στοιχεία επικοινωνίας τους) είναι ο lead magnet.

Εάν δεν έχετε το χρόνο να δημιουργήσετε μια φανταχτερή σελίδα πωλήσεων για τον lead magnet σας αυτή τη στιγμή, μπορείτε να φτιάξετε μια απλή φόρμα με ξεκάθαρα μηνύματα προβλημάτων/λύσεων όπως αυτό:

Σελίδα ευχαριστιών – Αυτή είναι η σελίδα που εμφανίζεται αφού ο χρήστης επιλέξει να λάβει τον lead magnet, γνωστοποιόντας του να ελέγξει το email του για τον σύνδεσμο λήψης. Μπορείτε επίσης να δώσετε τον σύνδεσμο λήψης απευθείας σε αυτήν τη σελίδα. Κρατήστε το κείμενο της σελίδας ευχαριστιών σύντομο και απλό.

  Επακόλουθα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για τον lead magnet σας

Για τις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών, το πρώτο βήμα στη διαδικασία πωλήσεων είναι συνήθως μια δωρεάν συνάντηση συμβουλευτικής. Επομένως, τα μηνύματα που θα στείλετε μετά το κατέβασμα του lead magnet θα πρέπει να παρέχουν μια συνέχεια πληροφόρησης σχετικά με το θέμα του lead magnet και στη συνέχεια να ζητάτε από τον υποψήφιο πελάτη να προγραμματίσει μια κλήση μαζί σας.

Email επιβεβαίωσης – Το αρχικό email που περιλαμβάνει τον σύνδεσμο λήψης. Αποστολή αμέσως μετά τη δήλωση συμμετοχής.

Επακόλουθο email – Το πρώτο επακόλουθο email (αποστέλλεται μόνο εάν ο χρήστης δεν έχει κατεβάσει ακόμη το lead magnet). Αποστολή 1 ημέρα μετά το αρχικό email.

Τελικό email – Το δεύτερο και τελευταίο επακόλουθο email (αποστέλλεται μόνο εάν ο χρήστης δεν έχει κατεβάσει ακόμη το lead magnet). Στείλτε 5-7 ημέρες μετά το επόμενο email.

  Συνέχεια email για ραντεβού δωρεάν συμβουλευτικής

Μετά την ακολουθία παράδοσης lead magnet, στείλτε σε δυνητικούς πελάτες μια αλληλουχία email που τους προτρέπει να κλείσουν ένα ραντεβού μαζί σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Keap  , το οποίο διαθέτει ενσωματωμένο calendar για προγραμματισμό ραντεβού με την ομάδα σας μαζί με αυτοματοποιημένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου .

Booking page – Αυτή είναι μια ιστοσελίδα με  calendar προγραμματισμού ραντεβού, όπου οι υποψήφιοι πελάτες μπορούν να επιλέξουν μια ώρα στο ημερολόγιό σας που τους ταιριάζει.

Email: Το επόμενο βήμα είναι μια διαβούλευση με τον πελάτη – Το μήνυμα του email θα πρέπει να προσκαλεί σε μια επικοινωνία συμβουλευτικής αφού κάποιος έχει ζητήσει λήψη του Lead Magnet. Αποστολή 2-3 ημέρες μετά τη συμμετοχή του lead magnet.

Sms: Είστε έτοιμοι για διαβούλευση; – Παρακολουθεί την προσφορά δωρεάν συμβουλευτικής που παρουσιάζεται στο email. Αποστολή 1 ημέρα μετά το email.

Email: Γιατί πρέπει να συνδεθούμε – Μια άλλη συνέχεια που εξηγεί τα οφέλη της διαβούλευσης. Αποστολή 1 ημέρα μετά το μήνυμα κειμένου.

Sms: Τι ερωτήσεις έχετε; – Τελική υπενθύμιση κειμένου για την προσφορά. Αποστολή 1 ημέρα μετά το προηγούμενο email.

Email: Τελική προσφορά διαβούλευσης – Τελική ώθηση μέσω email σχετικά με την εγγραφή για μια διαβούλευση. Αποστολή 2 ημέρες μετά το προηγούμενο μήνυμα κειμένου.

Μόλις δημιουργήσετε το περιεχόμενό σας, το επόμενο βήμα είναι να το εγκαταστήσετε σε λογισμικό αυτοματισμού πωλήσεων και μάρκετινγκ όπως το Keap .

  Πώς να αυτοματοποιήσετε την καμπάνια lead magnet

Η δημιουργία μιας σελίδας προορισμού με έναν πολύτιμο lead magnet δυνητικών πελατών είναι ένα πράγμα, αλλά η αυτοματοποίηση της παρακολούθησης με ένα CRM μετά τη λήψη του lead magnet θα ανεβάσει την καμπάνια σας στο επόμενο επίπεδο. Τα βήματα για τη δημιουργία αυτού του αυτοματισμού που αλλάζει το παιχνίδι είναι εύκολα.

Να πώς:

Ρυθμίστε αυτά τα στοιχεία στο Keap ή σε άλλο λογισμικό της επιλογής σας:

  • Δημιουργήστε μια ετικέτα “Νέος υποψήφιος πελάτης” στο CRM
  • Αντιγράψτε τον σύνδεσμο calendar από τη λειτουργία Ραντεβού
  • Δημιουργήστε τις σελίδες προορισμού σας (σελίδα με lead magnet, σελίδα ευχαριστιών) χρησιμοποιώντας προκατασκευασμένα πρότυπα προσαρμοσμένα στην επωνυμία σας
  • Ρυθμίστε έναν αυτοματισμό για την παράδοση μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και μηνυμάτων SMS των μηνυμάτων lead magnet
  • Ρυθμίστε έναν αυτοματισμό για την παράδοση μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και γραπτών μηνυμάτων SMS για δωρεάν συμβουλευτική

Πώς να εκτελέσετε τον αυτοματισμό:

  1. Πριν εφαρμόσετε τον αυτοματισμό, δοκιμάστε τον για να βεβαιωθείτε ότι όλα λειτουργούν σωστά. Μόλις γίνει, δημοσιεύστε τον αυτοματισμό στο σύστημά σας.
  2. Προσθέστε την ετικέτα “νέος δυνητικός πελάτης” στις επαφές είτε καθώς τις εισάγετε στο σύστημά σας CRM είτε βάλτε την ετικέτα να εφαρμοστεί αυτόματα αφού ένα άτομο συμπληρώσει τη φόρμα στη σελίδα προορισμού σας.
  3. Αυτό ενεργοποιεί τους αυτοματισμούς, οι οποίοι εκτελούνται αυτόματα από εκείνο το σημείο. Η δουλειά σου έγινε!

 

Δημιουργήστε εύκολα τον δικό σας αυτοματισμό lead magnet

Μπορείτε να το δοκιμάσετε τώρα δωρεάν με μια δωρεάν δοκιμή 14 ημερών του Keap . Θα εκπλαγείτε πόσο εύκολο είναι να θέσετε σε λειτουργία την καμπάνια lead magnet με το ενσωματωμένο εργαλείο Easy Automations, Appointments και όμορφα πρότυπα σελίδας προορισμού.

Εάν εξακολουθεί να είναι αρκετή δουλειά σε σχέση με τον χρόνο που διαθέτετε, η ομάδα του Get Sales μπορεί να αναλάβει εξ ολοκλήρου το σχετικό έργο κειμενογράφησης και αυτοματισμών στο Keap.

Ζητήστε μας να σας φτιάξουμε λογαριασμό Free trial για το Keap ώστε να έχετε προνομιακή τιμή όταν το αγοράσετε. Εναλλακτικά,ζητήστε μας μια παρουσίαση-demo του Keap.